sâmbătă, 6 februarie 2010

Jon&Kate+8

sâmbătă, 6 februarie 2010
Jon&Kate+8 e, daca nu stiti, o emisiune la ora actuala de pe Discovery Travel and Living. Mie imi place. E vorba despre un tip si o tipa care are 8 copii: 2 gemene si 6 sextupleti. Mie chiar imi placea, dadeau emisiunile filmate in 2007, cand gemenele aveau 6 ani si aia mici 3. Pana am aflat ca tipii au divortat. Bineinteles, asta a determinat si sfarsitul emisiunii. Ultima a fost filmata pe 29 noiembrie anul trecut. Si imi pare asa de rau. De'acum, de cand m-am uitat la ultimul episod pe youtube, nu mai vreau sa ma mai uit la astea de pe Discovery, din 2007. Adica e ciudat, in ultimele episoade de anu' trecut au filmat separat, copiii erau foarte afectati si se vedea. Tipa, Kate, a vrut sa continue si sa se numeasca emisiunea ''Kate+8" da' bineinteles nu a fost de acord fostul ei sot. 
Emisiunea era frumoasa, copilasiii erau asa de simpatici si pana si pe parintii lor iti facea placere sa ii vezi. A fost asa de trist sa ma uit aseara la ultimul episod. Din cate am mai citit pe net, s-au certat  Nu vreau sa fac comentarii referitoare la de ce s-au certat, ce si cum mai e in viata lor, ca am citit pe net destule dar am ajuns la concluzia ca nu e treaba mea. Mie doar imi placea emisiunea...

Orice inceput are un sfarsit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).