duminică, 20 septembrie 2009

Afternoon Tea in Britain. Why not here?

duminică, 20 septembrie 2009


Da. Cred ca multi dintre noi stim de traditia ceaiului din Anglia. 5 o'clock tea. Ma intreb de ce nu putem avea si noi, romanii obiceiul asta. Poate daca ne-am obisnui cu ceiul de la ora 5 am lua si noi o pauza din haosul zilnic. Si oricum, ceiul este chiar bun. Mie imi place. In ultimul timp, facusem o pasiune pentru ceiul de mere. Da...deci chiar mi-ar placea. In fiecare zi, la ora 5, sa savurez o ceasca de ceai in liniste, sau cu o muzica lenta pe fundal, sa fac o pauza din viata cotidiana. Sa ma relaxez. Sa imi imaginez ca sunt intr-o padure, unde iarba este verde si moale, si in jurul meu, pe crengile unui alun batran care ma cuprinde, pasarele care canta triluri vesele. Poate in fata mea sa fie casuta celor 7 pitici, si eu sa fiu o alba ca zapada blonda, asa, mai moderna, cu o ceasca de ceai bun, dulce si cald in mana. Sau sa ma trezesc pe un cal alb, galopand pe o pajiste plina cu flori multicolore, manuind asa bine fraiele cu o mana si cu cealalta savurandu-mi ceasca de ceai. Si langa mine, pe alt cal alb ca zapada, sa fie printul din povesti, iar in fata, departe, in zari, sa se vada castelul. Sau sa fiu pe o plaja cu nisip fin, roz, iar in fata sa am oceanul la picioare, un ocean albastru-turcoaz, in care pestisorii exotici si delfinii sa inoate impreuna cu mine. Si sa stau la umbra unui palmier si langa mine sa am nuci de cocos, ananas si alte fructe exotice delicioase. Sau sa fiu pe o pajiste cu iarba verde, un verde smarald si sa ma joc cu catelul ideal. Si sa ma asez pe iarba moale si sa privesc enormitatea cerului, norisorii albi si pufosi care imi fac cu ochiul. Sau sa zbor, singura, plutind deasupra tuturor. Si sa privesc ce mica e lumea in comparatie cu mine...


Dar hai ca am luat-o cu visele prea departe. Uite si tu ce poate sa faca o ceasca de ceai bun si putina muzica si mai buna, mai linistitoare...Data viitoare, cand merg la cumparaturi, de abia astept sa trec prin raionul cu ceaiuri...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).