luni, 21 septembrie 2009

Si a inceput scoala...

luni, 21 septembrie 2009

Da, scoala a inceput. A inceput cum nu se poate mai bine. Si de abia astept sa invat alte lucruri noi, interesante, frumoase...despre lumea din jurul meu. Despre matematica, despre romana, chimie, biologie, muzica...si cate si mai cate. Fiecare ora incepe cu emotie...oare ce urmeaza azi? Sentimentul asta il regasesc mai mult la chimie, e materia noua si...doamna profesoara e draguta. Si mai e si educatia civica materie noua. Si l-am speriat deja pe noul domn profesor cu aspiratia mea de a fi presedinta tarii...Eh ce vreti? Poate intr-o zi... La sport proful este de treaba...ce mai...mai ales cand a vazut topaiturile mele de la gimnastica... Si la desen avem un nou profesor. Inca nu l-am cunoscut, dar maine de abia astept. Poate o sa vada talentul din mine...:)). Despre orar...e cam condimentat...fata de clasa a 6a am mai crescut...de...acum avem si 7 ore...Pe doamna profesoara de tehnologica o stiti, a ramas la fel, tot cu rebusurile alea, care totusi, imi plac...mai ales cand pot sa iau o nota de 10 asa de usor...Doamna profesoara de matematica si doamna diriginta, profesoară de romana au ramas la fel, preferatele mele, ne explica frumos, pe intelesul tuturor. Si nu degeaba imi plac mie matematica si romana. La engleza, la franceza e super,ok, bien... La muzica, la istorie, la fel ca anul trecut...chipes! Si nu va mirati ca imi place scoala...si nu va ganditi ca sunt genul ala de tocilara ahtiata dupa orice chestie care tine de orice materie. Nu, mie imi place sa invat lucruri noi. Si unde sa le invat daca nu la scoala, predate de niste profesori care imi plac? Mai am si eu zile in care nu imi plac orele...dar nu zilnic. Pentru ca la scoala e frumos. Si recreatia...mai ales recreatia...cand stau la taclale cu colegele mele amuzante si depanam amintiri din vacanta si radem de unii baieti din clasa. Ce mai? Imi place la scoala!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).