marți, 22 septembrie 2009

Puiut de blog

marți, 22 septembrie 2009


Am inceput sa construiesc, caramida cu caramida, blogul acesta. Si dintr-un nimic, a crescut, s-a mai dezvoltat, un articol-doua si iata. Am ajuns la 10 articole. Si sunt mandra. Si vreau sa ajung la 100. Si la cat de multe pot sa scriu. Acum vreau sa devin asa...o blogeritza adevarata. Vreau sa am un blog colorat, vesel, cu articole frumoase. Vreau sa facem o lume mai buna. Vreau sa fim copii, cum ar trebui sa fim. Vreau sa vad baloane, multe, colorate, acadele mari cat baloanele si copii fericiti. Vreau sa scriu articole despre ei. Si despre lumea inconjuratoare. Care desi e mohorata, gri, stearsa, poate fi frumoasa. Daca stii sa te bucuri de un zambet, de soare, de o ploaie, de un curcubeu. Daca stii sa visezi. Si daca nu stii te voi invata eu. Inocenta copilariei. Inocenta unui zambet de copil. Vreau sa zbor pe aripi de vise, sa vad lumea de jos si sa le fac oamenilor cu mana. Vreau sa am un norisor alb pufos numai al meu, pe care sa adorm zilnic...Si vreau sa ajung la luna, sa dansez cu stelele si sa am o rochie alba de printesa. Si vreau sa zbor langa pasarile calatoare, sa inot cu delfinii, sa pot deveni o sirena noaptea. Si vreau sa am un loc pe Muntele Olimp langa ceilalti zei. Si vreau sa fac si eu parte din lumea lui Harry Potter. Si vreau sa raman copil pentru totdeauna...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).