marți, 22 septembrie 2009

Totusi toamna e frumoasa...

marți, 22 septembrie 2009

Afara ploua cu frunze rosii. Si de fiecare data cand trec pe strada catre casa, ma imbata mirosul strugurilor din vie, si ma ademenesc ciorchinii albi plini plinuti. Si nu ploua. Si ma mir. Si inca mai e miros de vara. Si imi place. Si as vrea sa ramana asa. Sa nu vina iarna. Sa nu ploua sau sa ploua putin . Nu imi plac baltile de apa, dar imi plac umbrelutele, alea multicolore. Si pelerina mea rosie de ploaie. Si melodia aia chipesa de la voltaj...vara trecuta. Si norisorii aia chipesi de deasupra...si ca pot sa port jeansii rupti...si hanorace...ca e frig:P Si-mi iubesc colegii de la scoala...colega mea chipesa de banca...bineinteles si cei 4 Fantastici...ionela, hart, tudor...(va dedic voua articolul asta). Si mi-e ciuda ca renunt la ochelarii de soare. Dar lasa...si mi'e dor de palmieri. De mare. De padure. Sa visez...pe iarba. Mi'e dor de vara.

1 comentarii:

Anonim spunea...

O sa-ti dauuu..un comentariu care incepe Cu o InTrEbare:-P
Saraa-Daca tu esti aia cu umbrela,:X(sa zicem),Tidorel Unde eE?
Malina-???

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).