vineri, 29 ianuarie 2010

La vara.

vineri, 29 ianuarie 2010



La vara vreau sa imi iau chitara, sa urc intr-o poienita, sa ma asez pe o buturuga si sa cant.
La vara vreau sa invat sa fac briose.
La vara vreau sa ma indragostesc.
La vara vreau sa port rochite multicolore...
La vara vreau sa ma regasesc.
La vara vreau ca ochelarii de soare sa imi fie indispensabili.
La vara vreau sa adorm la umbra unui stejar.
La vara vreau sa ma ratacesc pe un camp plin cu flori salbatice si...parfumate.
La vara vreau sa uit de tine, de ei, chiar de mine. Vreau sa invat sa fiu altfel. Chiar ALTFEL!
La vara vreau sa ajung inapoi in locul meu linistitor.
La vara vreau sa strig, sa zambesc, sa rad mai mult decat o fac acum.
La vara vreau sa spun cuiva un lucru pe care nu i l-am mai spus. Fie si un ''ce faci?''.
La vara vreau sa ma obisnuiesc sa imi fac ICE TEA si limonada.
La vara vreau sa fac o plimbare lunga singura.
La vara vreau sa ii vad ac/dc si Metallica liveee.
La vara vreau sa zic un sincer ''te iubesc''...marii, unui lucru, unei fiinte.
La vara vreau sa fac o colectie de scoici.
La vara vreau sa ma imprietenesc cu oameni noi. Sa cunosc oameni noi.
La vara vreau un catel.
La vara vreau sa fac o coronita cu flori salbatice.
La vara vreau sa adorm la lumina lunii.
La vara vreau sa imi termin cartea.
La vara vreau sa citesc multe carti frumoase.
La vara vreau sa ma bucur de orice moment.
La vara vreau sa fotografiez orice e frumos.
La vara vreau sa numar toate stelele de pe cer.
La vara...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).