vineri, 22 ianuarie 2010

The truth. About friends...

vineri, 22 ianuarie 2010

Tot scriam eu pe'aci, prin carte, despre cum suferea Laura dupa prietenii ei...care au incetat sa ii scrie, sa mai vorbeasca cu ea, cand s-a mutat. Doar 2 scrisori si un adio rece. Ma intreb, eu daca m-as muta in alt oras, prietenii mei ar face la fel? Oamenii, in realitate, stiu, sunt mult mai indiferenti decat par. Dar, totusi, prietenii mei ar putea reactiona asa? Mi'e frica de un raspuns pozitiv. Da, probabil, dupa doua luni m'ar uita. Sau poate nu. Ar fi in continuare alaturi de mine si eu de ei. Mi'e greu sa ma imaginez ca personajul cartii. Pentru mine ar fi cumplit sa imi pierd toti prietenii, sa ma mut in alt oras, sa ma duc la alt liceu...toate astea in nici 2 luni de vara (ups! mai scapasi un indiciu). Stii, anul trecut mi'am pierdut doi prieteni. Dar am reflectat mai mult si am ajuns la o concluzie dura: nu eu i'am pierdut pe ei, ei m'au pierdut pe mine. Pentru ca eu  eram cea care nu era indeajuns de buna pentru ei. Dar pentru o buna majoritate sunt. Nu ma voi schimba niciodata, pentru nimeni. Asta sunt eu, asa e Malina...nu stiu de ce dar o latura a comportamentului meu, a personalitatii mele (complicate rau) se regaseste in Laura (personajul principal). Deci ma intreb: oare v-ar mai pasa de mine? Ma veti uita, sau...?

Exista si oameni adevarati, am cunoscut si cunosc. Nu stiu daca pricepi, tu, cititorule, pe care te innebunesc zilnic cu griji pararele cu universul, cu vise si cu fel si fel de ''de toate'' ce reprezinta la mine oamenii aia adevarati, dar te asigur ca exista. Stii cum vine treaba? Stiu totusi, ca am prieteni, in care pot avea incredere, stii, care m-au sustinut cand a trebuit, care s-au bucurat impreuna cu mine de succesele mele, care totusi...exista. Dar asta nu inseamna ca nu exista si faimoasa ''black list''. Ma bucur ca incep sa imi dau seama de fiinta omeneasca, adica, oamenii sunt atat de interesanti, dar ideile si conceptiile unora ma dau pe spate, intr-un mod negativ. Hehe, pentru asta exista ''black list''. Da, am si eu una. 

Mda, adevarul este ca nu stiu daca prietenii mei m'ar uita, daca m'as muta ca si Laura, departe de ei. Poate da, poate nu...asta e inca una din enigmele universului.


UPDATE:  Am sters unele articole (exact4) . Pentru ca erau in procent de 30% inspirate de pe alte bloguri. Scuzele mele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).