vineri, 22 ianuarie 2010

Now that we're done.

vineri, 22 ianuarie 2010
Dupa cum v-am obisnuit, macar de doua ori pe saptamana va las sa ascultati ceva bun. Am trecut de Nirvana, de Scorpions, de Vama, si am ajuns la Metro Station.


Metro Station-Now that we're done

She's just a friend, you see
You always agree
You know I lie but you still trust me
And you believed with so much hope
But I'm the one that let you go

Now that we're done
I'm so sorry
Why did I lie I'm so sorry
I know I hurt you
I know I hurt you x2


You still call my phone
Cause you still want me
I'll tell my friends you're so annoying
You'll cry and curse when you're alone
....

 -Melodia asta o ascultam cand eram in maxi-taxi, si oh, Doamne, in stanga mea erau un tip si o tipa care se s                       

                                                             ...too much love makes me sick.

 Scuze, n-am gasit un cod bun pentru blog, ascultati-o pe youtube :P.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).